Služby

Mzdový outsourcing

  • Kompletné spracovanie mzdového účtovníctva
    • Spracovanie kompletnej mzdovej agendy na základe evidencie dochádzky zamestnancov
    • Výpočet miezd, odvodov, výpočet zrážok zo mzdy zamestnancov
    • Kontrola správnosti dochádzok a vypočítaných miezd agentúrnych zamestnancov
    • Spracovanie dočasných pracovných neschopností a potvrdení o ošetrovaní člena rodiny
    • Príprava všetkých požadovaných štatutárnych výkazov pre SP, ZP a iné inštitúcie
    • Mzdové rekapitulácie a prehľady požadované finančným oddelením
    • Príprava platieb miezd a odvodov
    • Vyhotovovanie výplatných listov
    • Príprava a distribúcia výplatných pások – papierových alebo elektronických (prostredníctvom zaheslovaných emailov)
    • Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia zamestnancov (ELDP)
    • Vystavovanie potvrdení zamestnancom na rôzne účely
    • Spracovanie agendy zrážok zamestnancov, zodpovednosť za správne odvedenie výšky exekúcie/zrážky, oznamovanie začiatku a ukončenia exekúcie/zrážky exekútorovi, prípadne inej inštitúcii
    • Prítomnosť v úradných hodinách v sídle spoločnosti, príp. podľa požiadaviek
    • Archivácia mzdovej agendy aktuálneho roka

Reporting

  • Spracovanie štatistických reportov pre štatistický úrad
  • Príprava všetkých štatutárnych reportov pre SP a ZP a iné inštitúcie
  • Príprava reportov podľa potrieb manažmentu
  • Ročné zúčtovanie daní
  • Vyhotovovanie mzdových kalkulácií podľa požiadaviek

Spracovanie personálnej agendy

  • Evidencia personálnej agendy
  • Agenda nových/ odchádzajúcich zamestnancov (prihláška/odhláška zamestnanca do SP a ZP, evidenčný list dôchodkového poistenia, potvrdenie o zdaniteľnej mzde, zápočet rokov)

Súčasťou našich služieb spracovania mzdovej agendy je aj komplexný servis v oblasti HR agendy a personalistiky. Zabezpečujeme údržbu osobných zložiek Vašich zamestnancov podľa požiadaviek platnej legislatívy, celý proces nástupu nových zamestnancov či administratívu pri odchode Vašich zamestnancov vrátane pracovnoprávneho servisu, hotline podporu pre Váš HR tím a zamestnancov a ďalšie služby.

Náš kvalifikovaný tím odborníkov je pripravený pomôcť Vám s tvorbou interných smerníc v oblasti personalistiky, reorganizáciou a nastavením Vašich mzdových a HR procesov, obehu dokumentov, schvaľovacích procesov, kontrolných nástrojov a reportingu. Naše riešenia vždy zohľadňujú všetky aspekty a špecifiká vášho biznisu ako aj požiadavky platnej legislatívy.

  • Odbremeníme Váš HR tím od administratívy v oblastiach:
    • Budeme udžiavať personálne zložky vašich zamestnancov podľa požiadaviek aktuálnej legislatívy
    • Zabezpečíme celý administratívny proces pri nástupe a výstupe vašich zamestnancov, prihlásenie a odhlásenie na úradoch a inštitúciách, potrebný pracovnoprávny servis
    • Poskytneme hotline podporu vašim zamestnancom pre riešenie bežných otázok týkajúcich sa ich výplatných pások alebo iných otázok k spracovaniu ich mzdovej agendy
    • Vystavíme rôzne potvrdenia a dokumenty zamestnancov na požiadanie
    • Zrevidujeme aktuálne pracovné zmluvy podľa platnej legislatívy
    • Pripravíme nové vzory pracovných zmlúv
    • Vypracujeme pracovné zmluvy a dohody
    • Pripravíme dodatky k pracovným zmluvám
    • Pomôžeme pri tvorbe interných smerníc týkajúcich sa HR agendy a nastavení procesov

Zastupovanie a komunikácia

  • Zastupovanie klienta v bežnej komunikácii a pri kontrolách Sociálnej poisťovne, Daňového úradu a Zdravotných poisťovní
  • Komunikácia s Vašimi personálnymi agentúrami v oblasti miezd a ich príp. oboznamovanie o zmenách v odmeňovaní

Poradenstvo

  • Pracovno-právna oblasť
    • Mzdové poradenstvo
    • Informovanie klienta o podstatných zmenách v legislatíve upravujúcej mzdovú problematiku

Pracovnoprávna problematika vo všeobecnosti je citlivou oblasťou, ktorá vyžaduje neustálu pozornosť a úpravu existujúcej pracovnoprávnej dokumentácie. Navyše, riziká spojené s neznalosťou alebo nesprávnou interpretáciou často komplikovanej legislatívy sú príliš veľké a môžu vyústiť do neželaných konfliktov so zamestnancami a úradmi.

  • Pomôžeme vám s prípravou bežnej pracovnoprávnej dokumentácie
    • Príprava výpovede, dohody o skončení pracovného pomeru, okamžitého skončenia, oznámenia o skončení pracovného pomeru v skúšobnej dobe
    • Príprava dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru
    • Príprava upozornení a výziev v súvislosti s porušením pracovnej disciplíny, neuspokojivého plnenia pracovných úloh a s tým súvisiace poradenstvo
    • Príprava dohody o hmotnej zodpovednosti, dohody o zrážkach zo mzdy
  • Poradíme vám v komplexnejších pracovnoprávnych otázkach
    • Asistencia pri príprave špecifickej vnútropodnikovej dokumentácie pre zamestnancov - interné usmernenia, postupy hodnotenia výkonu zamestnancov, pracovné poriadky, organizačná schéma a iné
    • Participácia na riešení odmeňovacieho systému zamestnancov
    • Podpora pri súdnych sporoch a vyjednávaní so zamestnancami
    • Pracovnoprávne poradenstvo pri organizačných zmenách a iné
  • Daňová oblasť
    • Spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmu fyzických osôb
    • Vypracovanie daňového priznania fyzických osôb
    • V rámci širokej škály služieb daňového poradenstva sme pripravení posúdiť akúkoľvek situáciu vašich lokálnych a zahraničných zamestnancov a odporučiť optimálny model z pohľadu ich daňových a odvodových povinností. Vypracujeme a podáme daňové priznanie a na základe plnej moci vás budeme kvalifikovane zastupovať v komunikácii s lokálnym alebo zahraničným daňovým úradom a v prípade daňovej kontroly.

Vypracovanie dokumentácie

  • Návrh a prepočet mzdových/platových tried
  • Vypracovanie smerníc
    • Vypracovanie smerníc pracovných postupov v oblasti mzdového účtovníctva
    • Vypracovanie pracovných zmlúva dohôd
  • Vypracovanie pracovných zmlúv a dohôd